ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: دل تنگ من,دل تنگ مرا مشکن خدایا,دلم تنگ میشه بیش از حد,دلم تنگ میشه,دلم تنگ میشود گاهی,دلم تنگ مثل ابرای تیره,دلم تنگ میشه هر لحظه,دلم تنگ میشود,دلم تنگ میشه برات,دلم تنگ محرم شده است, نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت: 22:59
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 295 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 2:49
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: ببخشید ابو یه لحظه عمران طاهری, نویسنده: بازدید: 237 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 2:49
یهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
خدا جوووووووووووووووووووووووووونم تو چقده خوبی هان؟
چقده؟
خدا جوووووووووووووووووووووووووووووووووون دوست دارم عاشقتم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس محکم محکما
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: دانشگاه قبول شدم,دانشگاه تهران قبول شدم, نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 2:49
صبح هایی هم هست که نبات زود تر از همیشه از خواب بیدار می شود و به نباتی فکر می کند که می توانست سرش را بگذارد روی بازوهایت و به صدای ارام نفس هایت گوش بدهدو یادش برود با چه کابوس وحشتناکی از خواب بیدار شده است.....می توانست تمام کابوس های دنیایش را توی آغوشت گریه کند.....
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: اگه نباشی تو دنیام,اگه تو نباشی میخوام دنیا نباشه, نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 2:49
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 2:49
فریاد زده بودی کیست مرا یاری کند؟از که یاری خاسته ای؟از ما که ناتوان ترین هستیم؟از ما که گوش دل های مان کر شده.از ما که دل هایمان سنگی ترین دل هاست؟حسین ....حسین....حسین....ایستاده ای و نگاه می کنی که توی برزخ این روزها بمیرم؟ایستاده ای جان دادن آرزوهای م را می بینی؟حسین من زیادی ناتوان م.من زیادی ضعیف م .من نمی توانم تو را یاری کنم.حسین....حسین تو...تو من را یاری می کنی؟ فریاد بزن کیست تا یاریش کنم؟فریاد بزن تا بگویم هست کسی که تو یاریش کنی....
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: چرا دل می شکنیم,چرا دل میگیره,چرا دل می گیرد,چرا گرفته دلت مثل آنکه تنهایی,چرا من دل به تو دادم,خدا چرا دل منو شکستن,چرا دل آدم میگیره,چرا دل درد میگیریم,خدا چرا دل منو شکستند,چرا دل انسان می گیرد, نویسنده: بازدید: 229 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 2:48
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 217 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 2:48